Poesi och dylikt.
av edit amanda larsson.

2009-03-14

nostalgi antar jag att det heter

har haft en trevlig kväll. en mycket trevlig kväll.
jag saknar dock er mina guldkornsvänner.
ni är som grädden på moset liksom.
jag utan er är som att ha kniv och gaffel utan att äta som frida skulle uttryckt det hela.

ja, fruktansvärt vad jag saknar konfan. shiiit jag kommer A L D R I G få konfirmera mig igen. snyft. men mycket annat skall jag väl hitta på. som att gå på U2 spelningen den 1 augusti. trevligt.
men inget går upp emot konfan. aldrig i hela mitt liv.
vet ärligt talat inte vad det var.
men det är lättare,
det var lättare att liksom. börja om där.
jag kom från en skoltid som var jobbig, mådde piss och plötsligt kunde man kanske vara lite mer av den man ville vara.
o prata om gud med folk som VILLE det!
vågar kanske mer nu,
de säger att jag var förändrad när jag kom därifrån.
mer öppen,
framåt,
glad?

hoppas att jag kan betyda något för någon så någon gång. någon gång någon stans.
gud tar mig nog dit.

jessika kom hem, miss u.
o alla andra;
S V A R A på mina sms då!
här sitter jag vaken i natten.
träningscykla? läsa? lyssna på kent? sova? messa folk som inte svarar?
något. antar jag.

Inga kommentarer: