Poesi och dylikt.
av edit amanda larsson.

2009-03-17

irriterad. punkt slut.

finns det något jag hatar (ja jag hatar nog det) så är det när mina planer förstörs. jag begär aldrig att allt ska bli som jag tänker mig, nej ack nej det skulle vara så tråkigt men.. åhhh. det är så tråkigt när saker man har sett fram emot plötsligt visar sig inte blir av.
men vad begär jag av er?
vill säga inget.
men något antar jag.

vill bli superduper glad igen. som igår. men det kanske var bara för jag bara sov två timmar. av någon anledning får jag bara en sprudlande lycklig känsla över hela mig när jag stuntar i att sova. men sen är ju det också.. att jag blir rastlös, pratar oavbrutet, fnissar o kan verkligen inte koncentrera mig.
men vem vill ha en koncentrerad o tråkig edit om jag får fråga?


j a g v i l l v e t a v a d j a g s k a g ö r a p å f r e d a g.. !!

blir störd på att när det äntligen börjar hända saker här vill jag flytta.
ibland skulle det nog vara bra med två edititar.
i alla fall för mig.

Inga kommentarer: