Poesi och dylikt.
av edit amanda larsson.

2009-05-25

beslutsångest. igen? ja.

götabro?

4 kommentarer:

Emilie sa...

HAR DU SÖKT GÖTABRO????????

lilla fröken edit sa...

ehm nej men jag VET INTE!? det är om jag vill gå götabro två veckor i sommar........ vet inte vet inte.
lite bibelskola skulle vara så roligt men.. vet ej.

Emilie sa...

Oj, skrek lite av förvåning. Kanske lät argt. Inte meningen =) Visst har Götabro Tonårsbibelskola? Är det den du menar?

Har sett massa reklam för den på sistone. Tänker på dig varje gång. Har varit kalasnära att skriva det till dig typ tusen gånger. Men glömmer alltid bort det =) Men nu vet du =)

GO! Säger jag =)

lilla fröken edit sa...

jo visst är det den jag menar.. beslutsångest är dock inte kul. jag vill men..... ja jag vet inte varför jag inte bara anmäler mig. pengar. vet inte om pappa o mamma vill ge mig mer pengar för dessa läger. sen behöver jag åka från hönö och sen vara borta till min födelsedag. helt cool med mig men.. föräldrar åter igen. brydde sig jesus om sina föräldrar? hm. men om jag ser det som så att min riktiga förälder är pappa Gud så kanske jag får åka.. eller det kanske inte är hans mening heller.. svårt. svårt. svårt.

men jo nu blev jag sugen på att åka igen.