Poesi och dylikt.
av edit amanda larsson.

2009-06-04

lite allt möjligt klockan 23.06

ojdå
tänkte skriva att jag var värsta rebellisk som var uppe så sent på en torsdagskväll. men klockan var tydligen bara 23.06.
23.07 nu, jag skriver långsamt. eller så går klockan snabbt.
sett lite (mycket) titanic, ätit lite (mycket) godis. fett vad mycket jag äter nu för tiden. och tränar gör jag ju inte heller. fy vad dåligt. eller bra? har edit äntligen börjat kunna släppa lite på sina slaviska tankar om att vara perfekt?
älska dig själv lite, edit.
det skulle ju vara trevligt!
lite egokärlek liksom.

imorgon ska jag sova. för jag har S O V M O R G O N. det får jag skryta med. sovmorgon till 12.45 goare kan det inte bli. jag har ju för 17 gått igenom nio år här i skolan utan en sovmorgon men nunununu!

älska sista veckan i grundskolan.
nu är klockan 23.11
sova?
nej.
jag vill vara rebell.

Inga kommentarer: