Poesi och dylikt.
av edit amanda larsson.

2009-06-24

ursäkt

oj vilken ego-blogg det blev plötsligt. ha ha. först en bild på mig i mitten (storleken blev inte riktig som jag ville) sen mitt namn som rubrik och under skriver jag "obeskrivlig" ha ha. eh det var inte mig själv jag syftade på, mer bloggen. ja, för där jag skriver de löjliga o onödiga orden där under rubriken ska man beskriva ens blogg men efter tio minuters funderan och ett antal olika förslag skrev jag bara "obeskrivlig". det är ett fint ord liksom. sen är väl jag obeskrivlig också, liksom du, liksom Gud. så jag antar att det passar bra. jag gillar nog inte den nya utsidan på bloggen men jag orkar ärligt talat inte byta nu direkt igen och så är det ju trots allt inte JAG som läser den så vad spelar mina åsikter för roll. nu lyssnar jag på fratellis o ler lite. ha ha, underbara tider. de sjunger så snabbt. nästan som ja. min mun går när någon frågar om unge mister Harry Potter. eller nåt sånt ja. jag vill predika förresten. har bara halvfärdiga predikningar men jag vill. o då brukar ju Gud fixa resten men alltid är jag då orolig ändå. otålig heter det väl också. Gud är dock chill. verkar ju inte ha bråttom precis. men Han har väl all tid i världen så ja varför det. jag har sommarlov och tycker att jag har mycket tid över att skriva sånt här skräp liksom. vill till liseberg. och hönö. och så vill jag bli brun. är ju värsta mes-brun och min syster är väl mörkhyad vid detta laget. varför avundas jag alltid henne? hm. mysterium. det är något med min syster. något som jag alltid sett vara det jag saknar- och i detta fall en fet bränna.

mellanslag.

(puss)

1 kommentar:

Unknown sa...

i MISS U HONEY, snart är dte hönö för tusan!