Poesi och dylikt.
av edit amanda larsson.

2009-07-25

att älska Någon som de flesta tror är intet

( lite tyst o lite ensamhet
aaaa
det var allt jag behövde
lite blogg och lite kent
det var mer än vad jag behövde )
men du är vacker
som solen
o jag vill lysa
som du
o jag vill skina
tala o vara som du
för allt jag är
blir mindre än vad du någonsin var
är
kommer att vara

och jag vill med mitt hjärta säga
jag älskar dig
men jag vet inte
vad är problemet är
viljan att allt ska vara så perfekt kanske
att du ska säga tillbaka
jag älskar dig mer
men
jag vet
att det är troligt
att det blir tyst
att mina ord känns obesvarade
utkastade till intet
och jag vill inte
älska
intet

1 kommentar:

Anonym sa...

DÄR satte du ord på mina tankar. precis så känns det! haha, tack eller något. du är väldigt duktig på att skriva!