Poesi och dylikt.
av edit amanda larsson.

2009-03-03

en fortsättning på något alldeles nytt

ja, nu försöker jag igen.
jag har fastnat för det här med att blogga,
men att fastna för en viss bloggsida det verkar jag ju aldrig göra.
men ge mig en chans, nu försöker jag igen.

Chans,
ah,
denna underbara kent låt.

och i ett ögonblick då allt stod still
så får jag en chans att säga allt det jag aldrig sagt,
så får jag en chans att ge dig allt det du aldrig haft

men jag ska INTE vara för feg,
visst håller jag med om att

de små små orden är svåra ord
och de hårda orden är enkla ord

men här,
på en simpel liten bloggsida skall jag ta vara på chansen som jag får.
ta chansen att säga allt det där jag aldrig sagt.
o så får vi se om jag kan ge dig någonting.

för jag är väl inte för feg?

Inga kommentarer: