Poesi och dylikt.
av edit amanda larsson.

2009-03-03

walking with Mr Cool in the cool night.. typ

jag har funnit en kärlek tror jag.

kvällspromenader!
ja, det kanske inte precis låter som något nytänkande men det är ju hur gött som helst.
och går man omkring och ber för husen o människorna man vandrar förbi o lyssnar på lovsång så kan man ju gå hur länge som helst! efter sådär en timma och en kvart var jag tvungen att vandra hem dock, kunde ju inte lämna lillebroder hemma själv hur länge som helst.
nej,
jag ska helt klart försöka gå de där kvällspromenaderna allt oftare, sluta säga att jag inte har tid. sure, jag gör ju såklart mycket men det finns alltid tid för en promenad med hunden. en tid att bara få be. det är grymt! bönpromenader! jag är ju ändå sämst på att be innan jag ska sova, somnar ju bara..

åh, vad nytänkande jag är idag!

idag har jag för övrigt varit i skövde med lillebroder och pappa. studiedag. kollade i ett dussin affärer, köpte NADA. jag är så nöjd över mig själv. hittade massor av saker jag ville ha men jag sa skarpt NEJ! men jag måste erkänna att de där fina röda sockarna på rea stack det i hjärtat mitt när jag lämnade kvar på Gina.

imorgon är det skola.
jag hoppas på det bästa.
Mr Cool är nog med mig!
hihi.

jordgubbskräm är gott.

Inga kommentarer: