Poesi och dylikt.
av edit amanda larsson.

2009-03-06

konstiga tigerläten.. o struntprat

ja, jag vet inte riktigt vad det är med mig nu.
allt känns lite bättre.
skrev klart, eller klart och klart,
skrev mer än vad jag innan skrivit på min sjöviktalan igårkväll.

Passion.
Grr!

haha, inslag av kärlek.
eller vadå inslag?
det handlar ju typ bara om kärlek.
jag hoppas att Gud o jag blir nöjda med det vi knaprat ihop och att vi tillsammans kan nå fram till många söta ungdomar den 21:e.
skall bli mega-as-roligt!

imorgon är det F R E D A G, det är vad jag kallar GRR!
jag tror att jag far till kungälv o sover. sen är det ju fantastiska U-turn på lördag då mina fina flickor kommer. ja, det kommer bli en riktig pang helg!

men usch vilket tråkigt inlägg,
haha.
något som är ännu tråkigare är att jag ska på resemöte ikväll. jag bara hoppas på att slippa jobba i helgen. kan kan kan INTE! nåja, det är bara tio veckor kvar till vi åker till kroatien.. om jag får ihop alla kryss då..

I natt drömde jag om att jag var på mallorca med jessika, astrid, sigge, bobban, hanna mf. men alla utom bob och jag fick magsjuka och fick åka hem.. hm.. weird i hög grad.

snart kommer johanna.

förlåt för det hemska inlägget!
kramkramkram

Inga kommentarer: